دوره مدیریت بازاریابی شبکه ای (MBA) MBA in Network Marketing

آخرین بروزرسانی: 1400/08/27
دوره مدیریت بازاریابی شبکه ای (MBA) MBA in Network Marketing

نتورک مارکتینگ بحثی است که در هر محفلی که بروید از آن خواهید شنید. کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند از ثروت و دارایی زیاد حرف می زنند. شاید از نظر شما این امکان وجود نداشته باشد اما همان طور که می دانید کار نشد ندارد. آموزش نتورک مارکتینگ برای افرادی طراحی شده که دوست دارند یک شبه پولدار شوند. در این محتوا سعی بر آن است تا نگاهی متفاوت به دوره MBA بازاریابی شبکه ای (شش ماهه) داشته باشیم چرا که بدون آموزش نمی توان در این زمینه موفق شد.

بسته آموزشی مالتی مدیا

لوح ویژه گواهینامه

گواهینامه پایان دوره معتبر

کتاب کامل محتوای دوره

بازاریابی شبکه ای چیست؟

قبل از آن که بازاریابی به صورت  آکادمیک تعریف شود و در زمره دوره های آموزشی و علوم کاربردی قرار بگیرد، تجار، بازرگانان، صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ و صاحبان صنایع و مشاغل همه و همه با استفاده از راه و روش های مختلف تلاش می کردند تا با جلب توجه و رضایت خاطر مشتریان سهم بیشتری از بازار و به تبع آن سود بیشتری را به خود اختصاص دهند .

در گذر زمان این تلاش ها که در اثر تکرار و تجربه شکل و شمایل اصولی تری به خود گرفتند تحت عنوان بازاریابی شناخته شدند. نتورک مارکتینگ یا همان بازاریابی شبکه ای نیز یکی از این انواع دوره های MBA است فقط با این تفاوت که چند نفر با فروش محصولات، مشتری های راضی را دعوت به کار می کنند. این اقدامات تا جایی ادامه می یابد که قانون به آن ها اجازه شبکه سازی می دهد. حال ممکن است بپرسید، درآمد از کجا بدست می آید؟  سود خورده فروشی و سود شبکه سازی هر دو در کسب درآمد تاثیر گذار است.

آموزش آنلاین MBA مدیریت شبکه ای، گامی موثر در فروش

آموزش آنلاین مدیریت حرفه ای بازاریابی شبکه ای برای افرادی طراحی شده که فرصت شرکت در دوره های آموزشی حضوری را ندارند. در دوره آنلاین MBA بازاریابی شبکه ای، دانش پذیران می توانند به صورت الکترونیکی یا حضوری ثبت نام کرده و  تمامی اطلاعات را بدون شرکت در کلاس دریافت نمایند. این نکته را هم بدانید که اگر در یادگیری استراتژی درستی نداشته باشید، تمام اقدامات انجام شده به فروش منتهی نمی شود. پس فراموش نکنید که برای رسیدن به یک استراتژی کاربردی و موثر در دوره آنلاین بازاریابی شبکه ای، باید مراحل کار را با دقت و حوصله انجام دهید. 

MBA مدرک بازاریابی شبکه ای 

مدرک MBA بازاریابی شبکه ای از سوی موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان به طور مستقیم مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور می باشد. دانش پذیران نیز قادر خواهند بود تا با شرکت در این دوره جذاب، کلیه تکنیک های بروز فروش را یاد بگیرند و بتوانند چند قدم از سایر بازاریابان جلو بیفتند. متقاضیانی که در دوره مدیریت حرفه ای کسب و کار بازاریابی شبکه ای موسسه آموزش عالی فن پردازان شرکت می کنند بعد از اتمام این دوره آموزشی، موفق به دریافت مدرک معتبر MBA بازاریابی شبکه ای وزارت علوم می شوند.

آشنایی با هزینه دوره MBA بازاریابی شبکه ای 

دوره MBA  بازاریابی شبکه ای که برگزار می گردد هزینه های متفاوتی نسبت به سایر دوره ها دارد. یکی از نگرانی های رایج درباره دوره های آموزشی، هزینه آن ها است. با توجه به سطح دوره، مدت زمان دوره، کیفیت عالی محتوای آموزشی، سطح سواد فوق العاده اساتید، مدرک و ارزش گواهینامه صادر شده و امکانات فراهم آوری شده، قیمت دوره بازاریابی شبکه ای را در نظر گرفته است.

آنچه باید درباره درآمد بازاریابی شبکه ای بدانید

کار نتورک مارکتینگ یکی از مشاغلی است که می توان آن را به عنوان شغل دوم به حساب آورد و در زمانی کوتاه به درآمد بالایی رسید. چرا که با توجه به نیاز های مردم، بازارکار MBA بازاریابی شبکه ای، هیچگاه قابل اشباع نیست و نخواهد بود. همچنین با توجه به آموزش های استاندارد و فوق العاده کاربردی که در این دوره ارائه می شود،  علاقه مندان می توانند با شناخت نیاز های افراد اطراف خود و فروش محصولات، درآمد MBA بازاریابی شبکه ای را روز به روز افزایش دهند. به دنبال جایگاهی مهم در شغل نتورک و درآمد بیشتر در آن هستید؟ فرصت شرکت در دوره MBA بازاریابی شبکه ای را از دست ندهید.

یکی از ویژگی های اصلی دوره های این موسسه این است که تمام آموزش ها از صفر آغاز می شود و برای شرکت در این دوره ها نیازی به پیش زمینه و مدرک تحصیلی خاصی ندارید.

بله نه تنها مدرک MBA بازاریابی شبکه ای برای مهاجرت مناسب است بلکه امکان ترجمه گواهینامه به صورت رسمی وجود دارد.

این دوره در طول مدت ۳۵۰ ساعت برگزار می شود و توسط تیمی از مدرسین مختلف مباحث متنوعی به دانشپذیران آموزش داده می شود.

از آنجایی که تمامی مدارک این موسسه مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور است، با خیال راحت می توانید از اعتبار آن مدرک استفاده کنید.

این دوره شامل ۰ ساعت فیلم آموزشی و ۰ صفحه محتوی متنی می باشد.

سرفصل دوره مدیریت بازاریابی شبکه ای MBA

 
  • این دوره شامل دو قسمت عمومی و تخصصی به شرح زیر می باشد:
    MBA قسمت عمومی
    مدیریت منابع انسانی ویژه mba 

  • تئوری مدیریت و منابع انسانی 
  • تکامل و اهداف مدیریت منابع انسانی
  • وظایف مدیریت منابع انسانی
  • سیستم های اطلاعات مدیریت
  • برنامه‌ریزی استراتژیک
  • ارزیابی و مدیریت عملکرد     
  • تاثیر فناوری اطلاعات برمدیریت منابع انسانی      
  • سطوح و الگوهای شایستگی 
  • فلسفه علم و روش‌های پژوهشی نوین

  • انواع تحقیق                 
  • روش تحقیق در مدیریت    
  • مقایسه مورد‌کاوی با موردپژوهی    
  • نظریه‌پردازی هدف نهایی موردپژوهی    
  • روش‌شناسی استنباط و استنتاج آموزه‌ها    
  • نظریه‌پردازی از طریق موردپژوهی    
  • وﻳﮋﮔﻲﻫﺎی ﺗﺤﻘﻴﻖ                                                            
  • نگارش مناسب فرضیه    
  • معیار «بطلان‌پذیری» فرضیه            
  • دو ﻧﻮع اﺻﻠﻲ ﻃﺮح ﻧﻤﻮﻧﻪﺑﺮداری    
  • تحلیل داده‌های تحقیق    
  • مراحل آﻣﺎده ﺳﺎزی داده‌ﻫﺎ ﺑﺮای ﺗﺤﻠﻴﻞ    
  • اﻫﺪاف اﺳﺎسی در ﺗﺤﻠﻴﻞ داده‌ﻫﺎ    
  • نقش تحلیل داده‌ها در یک تحقیق    
  • طبقه‌بندی و کدگذاری داده‌ها    
  • نمایش و تحلیل داد‌ه‌ها    
  • فهرست‌ها، نوع‌شناسی و شبکه‌ها        
  • تشخیص و کشف زمینه‌ها و الگوهای کلیدی    
  • تطابق الگو و ساختن نظریه    
  • استفاده از نرم‌افزار برای تحلیل داده‌های کیفی    
  • انواع‌ گزارش پژوهش            
  • شیوه‌های استناد درون‌ متنی        
  • نظریه سازمان و مدیریت 

  • مطالعه تئوری سازمان
  • سطوح و لایه‌های نظریه‌پردازی و تئوری‌سازی
  • تئوریزه کردن سازمان‌ها
  •  سیر تاریخی نظریه سازمان
  • مراحل سه‌گانه صنعت‌گرایی
  • نظریه سیستم‌های اجتماعی-فنی
  • تأثیر دیدگاه پست مدرن بر تئوری سازمان
  • سازمان و محیط
  • نظریه اقتضایی: سازمان‌های ماشینی و ارگانیکی
  • نظریه نهادی
  • ساختار اجتماعی سازمان
  • چرخه‌ی حیات سازمانی
  • فرهنگ سازمانی
  • فرهنگ از نظر مدرنیست‌ها
  • ساختار فیزیکی سازمان‌ها
  • فن‌آوری و سازمان
  • نگاه پویا به فناوری
  • امیتای اتزیونی و ساختار کنترل سازمانی
  • زبان تخصصی مدیریت

  • MARKS QUESTION AND ANSWERS
  • Define Management and what do you mean by Business Management
  • Discuss various functions of management
  • Distinguish between administration and management
  • What is Planning and State the components of planning
  • Explain the purpose or importance of planning
  • Explain the types of planning
  • Elucidate and discuss importance or benefits or advantages of Planning
  • Define Organization
  • Define authority
  • Explain the importance of organizing
  • Explain the role of money as a motivational tool
  • Explain the different Channels of communication in an organization
  • Explain the different training methods
  • قسمت تخصصی
    مدیریت بازاریابی شبکه ای MBA

  • معرفی بازاریابی
  • تعریف بازاریابی    
  • اﺑﻌﺎد ﮔﻮﻧﺎﮔﻮن ﻣﺎرﮐﺘﯿﻨﮓ    
  • یک بازاریاب موفق    
  • آشنایی با بازاریابی و هدف از فعالیت های بازاریابی    
  • شناسایی اصول جذب و نگهداری خریدار    
  • شناسایی اصول محیط مورد بازاریابی     
  • روشها و اخلاقهای شخصی در بازاریابان    
  • اصول بازاریابی تلفنی  
  • مراحل انجام آنالیز SWOT     
  • تاریخچه مدیریت بازاریابی در شبکه    
  • تاریخچه نتورک مارکتینگ در جهان    
  • معرفی بازاریابی شبکه ای     
  • انواع اشباع در بازاریابی شبکه ای    
  • هدف بازاریابی شبکه ای    
  • طرز عملکرد بازاریابی شبکه ای    
  • عضوگیری و تصاعد    
  • تفاوت بازاریابی شبکه ای با بازاریابی کلاسیک    
  • ثروت بالا با بازاریابی شبکه ای    
  • تفاوت بازاریابی شبکه ای (MLM) با شرکت‌های هرمی    
  • نحوه فعالیت یک شرکت بازاریابی شبکه ای     
  • زمان بازاریابی شبکه ای    
  • محل بازاریابی شبکه ای    
  • مزایای نتورک مارکتینگ    
  • دلایل حمایت دولت از شیوه فروش مستقیم نتورک مارکتینگ    
  • ارایه محصولات بی کیفیت با قیمت های ناعادلانه    
  • نحوه ی آموزش توسط لیدر ها    
  • عدم انجام مطالعات و تحقیقات کافی    
  • تفاوت تبلیغات و بازاریابی    
  • تبیلغات و بازاریابی بعنوان دو مفهوم مجزا ولی در تعامل    
  • تفاوت تجارت شبکه‌ای (NM) با تجارت چند سطحی (MLM)    
  • مجوزدارهای بازاریابی شبکه ای     
  • ۲۹ رمز موفقیت در نتورک مارکتینگ    
  • بررسی مشکلات و معایب بازاریابی شبکه ای در ایران    
  • نقدی بر بازاریابی شبکه‌ ای    
  • تعاریف و مفاهیم فروش مستقیم    
  • تفاوت بین فروش مستقیم و بازاریابی مستقیم    
  • تفاوت بین فروش مستقیم و بازاریابی شبکه ای
برنامه درسی خالی است
آواتار کاربر
(0)
0 نظر
0 دانش آموز
60 دورها

نقد و بررسی‌ها

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0
0.0
بررسی امتیاز (0 تا 5).

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره مدیریت بازاریابی شبکه ای (MBA) MBA in Network Marketing”

Main Content