دوره مدیریت بازاریابی فروش (DBA) DBA in Sales Marketing Management

آخرین بروزرسانی: 1400/08/27
دوره مدیریت بازاریابی فروش (DBA) DBA in Sales Marketing Management

تاکنون چند بار برایتان پیش آمده است با اینکه تحصیلات و تجربه بازاریابی داشته اید در فروش محصولات شکست بخورید و یا آن نتیجه دلخواه را نگرفته باشید. می توان دلیل این اتفاق را به توسعه روش های بازاریابی جدید و عدم آگاهی شما نسبت داد یا اینکه شما به همان روش های قدیمی خود پایبند هستید و نمی خواهید قبول کنید که علم بازاریابی به طور مداوم در حال تغییر است. 


یکی از کارهایی که می توانید برای پیشگیری از شکست در بازاریابی و فروش انجام دهید، شرکت در دوره های DBA مانند دوره های شش ماهه آموزش DBA  مدیریت فروش و بازاریابی است. اما دوره DBA مدیریت فروش و بازاریابی چیست؟ و در آن چه خواهید آموخت؟ 


دوره DBA  بازاریابی و فروش یا مدیریت عالی  کسب و کار بازاریابی و فروش را می توان یک دوره کاملا کاربردی و مهارتی برای بازاریابان به حساب آورد. در حقیقت، بازاریابی بر محور تامین نیاز ها می چرخد و از آن جایی که بازاریابی یک مسیر دوطرفه است، آموزش مدیریت فروش و بازاریابی تلاش آگاهانه ای برای به دست آوردن نتایج مثبت در مبادله با بازار های هدف.

بسته آموزشی مالتی مدیا

لوح ویژه گواهینامه

گواهینامه پایان دوره معتبر

کتاب کامل محتوای دوره

کلاس بازاریابی و فروش DBA 

دوره آموزشDBA مدیریت فروش و بازاریابی همان سطح عالی تحصیلات کاربردی است که برای افراد حرفه ای در کسب و کار، با هدف توسعه ی بازار ایجاد شده است تا با تمرکز بر سطح پیشرفته ی دروس بازاریابی به افزایش کارایی شرکت دست یابند.

در این دوره آموزشی تمرکز ویژه ای بر روی مدیریت همه خدمات و کالا ها می شود تا از بین روش های سنتی و قدیمی بازاریابی که جنبه های اخلاقی و قانونی دارند ، روشی جدید را کشف کند.

از این رو، موسسات معتبر با هدف آموزش مهارت های مدیریت فروش و بازاریابی به دانش پذیران ، کلاس های فروش و بازاریابی را برگزار می کنند .

یکی از این موسسات معتبرکه می توان به آن اشاره کرد، این موسسه است که اقدام به برگزاری دوره  شش ماهه DBA بازاریابی و فروش کرده است.

محتوای این دوره تحت نظر اساتید برتر و مجرب تهیه و طراحی شده و مطابق با استانداردهای روز به صورت حضوری و آنلاین به دانش پذیران ارائه می شود.

کلاس DBA مدیریت بازاریابی و فروش در این موسسه با اهدافی که در که در تصویر به آن ها اشاره شده است، ارائه می شود .

دوره آنلاین مدیریت بازاریابی و فروش DBA 

خبر خوب موسسه فن پردازان برای افرادی که وقت کافی برای حضور در کلاس آموزش مدیریت بازاریابی و فروش ندارند و یا به سبب ویروس کرونا تمایلی به این سبک از کلاس ندارند، ارائه دوره آنلاین DBA  مدیریت بازاریابی و فروش است. در نوع مجازی این دوره، محتوای آموزشی به همان کیفیت است و دانش پذیر بعد از اتمام آن مدرک معتبر دریافت می کند.  
حضور در این دوره تخصصی، خواه به صورت آموزش آنلاین مدیریت بازاریابی و فروش و خواه به صورت کلاس فیزیکی به کلیه مدیر عامل ها ، مدیران ارشد ، کارآفرین ها ، مدیران فروش و مشاوران بازاریابی و برند و همه فعالان و علاقمندان در حوزه بازاریابی توصیه می شود.

یکی از ویژگی های اصلی دوره های این موسسه این است که تمام آموزش ها از صفر آغاز می شود و برای شرکت در این دوره ها نیازی به پیش زمینه و مدرک تحصیلی خاصی ندارید.

از آنجایی که تمامی مدارک این موسسه مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور است، با خیال راحت می توانید از اعتبار آن مدرک استفاده کنید.

مدرک معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و البته مجوزهای قانونی این موسسه همگی دال بر حرفه ای بودن و استاندارد بودن آموزش های این دوره است. ضمن اینکه مدارک این دوره، قابل استعلام نیز می باشند.

این دوره در طول مدت ۴۰۰ ساعت برگزار می شود و توسط تیمی از مدرسین مختلف مباحث متنوعی به دانشپذیران آموزش داده می شود.

سرفصل دوره مدیریت بازاریابی فروش DBA

 

این پکیج شامل دروس زیر می باشد:

  • منابع انسانی 
  • مدیریت استراتژیک منابع انسانی
  • مدل‌های استراتژیک منابع انسانی
  • مفاهیمی نو در مدیریت ‌منابع‌ انسانی
  • معماری منابع انسانی  معماری سازمانی
  • تحلیل، طراحی، ارزشیابی و طبقه‌بندی مشاغل
  • پرورش شغلی
  • برنامه‌ریزی منابع انسانی
     
  • منابع رفتارسازمانی
  • احساس و ادراک
  • تفاوت بین مدیریت و رهبری
  • شخصیت و هویت
  • فرهنگ سازمانی
  • انگیزش و یادگیری
  • رهبری
  • قدرت در سازمان‌ها
  • سطوح عمل سیاسی
  • فلسفه علم و روش‌های پژوهشی نوین
  • انواع تحقیق                 
  • روش تحقیق در مدیریت    
  • مقایسه مورد‌کاوی با موردپژوهی    
  • نظریه‌پردازی هدف نهایی موردپژوهی    
  • روش‌شناسی استنباط و استنتاج آموزه‌ها    
  • نظریه‌پردازی از طریق موردپژوهی    
  • وﻳﮋﮔﻲﻫﺎی تحقیق                                                  
  • نگارش مناسب فرضیه    
  • معیار «بطلان‌پذیری» فرضیه            
  • دو ﻧﻮع اﺻﻠﻲ ﻃﺮح ﻧﻤﻮﻧﻪﺑﺮداری    
  • تحلیل داده‌های تحقیق    
  • مراحل آﻣﺎده ﺳﺎزی داده‌ﻫﺎ ﺑﺮای ﺗﺤﻠﻴﻞ    
  • اﻫﺪاف اﺳﺎسی در ﺗﺤﻠﻴﻞ داده‌ﻫﺎ    
  • نقش تحلیل داده‌ها در یک تحقیق    
  • طبقه‌بندی و کدگذاری داده‌ها    
  • نمایش و تحلیل داد‌ه‌ها    
  • فهرست‌ها، نوع‌شناسی و شبکه‌ها        
  • تشخیص و کشف زمینه‌ها و الگوهای کلیدی    
  • تطابق الگو و ساختن نظریه    
  • استفاده از نرم‌افزار برای تحلیل داده‌های کیفی    
  • انواع‌ گزارش پژوهش            
  • شیوه‌های استناد درون‌ متنی      
    ​​​​​​​   
  • زبان تخصصی مدیریت
  • MARKS QUESTION AND ANSWERS
  • Define Management and what do you mean by Business Management
  • Discuss various functions of management
  • Distinguish between administration and management
  • What is Planning and State the components of planning
  • Explain the purpose or importance of planning
  • Explain the types of planning
  • Elucidate and discuss importance or benefits or advantages of Planning
  • Define Organization
  • Define authority
  • Explain the importance of organizing
  • Explain the role of money as a motivational tool
  • Explain the different Channels of communication in an organization
  • Explain the different training methods
     
  • قسمت تخصصی
  •   تعاریف و مفاهیم پایه بازاریابی
  •   آشنایی با ابزارهای نوین بازاریابی
  •   تمرکز در فرایند فروش
  •   کسب مهارتهای فروش حرفه ای
  •   زبان بدن وتاثیر آن در مذاکرات فروش
  •   ویژگی‌های شخصیتی فروشندگان موفق
  •  برنامه توسعه فردی فروشندگان Personal Development Plan
  •   تست های شخصیتی در فروش
  •   بایدها و نبایدها در فروش
  •   آشنایی با ارتباطات صحیح و اصولی در فروش
  •   آشنایی با رفتار مصرف کنندگان
  •   روانشناسی مشتریان
  •   مشتری مداری
  •   تکنیک های موثر در هنگام رکود فروش
برنامه درسی خالی است
آواتار کاربر
(0)
0 نظر
0 دانش آموز
60 دورها

نقد و بررسی‌ها

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0
0.0
بررسی امتیاز (0 تا 5).

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره مدیریت بازاریابی فروش (DBA) DBA in Sales Marketing Management”

Main Content