دوره مدیریت عالی کسب و کار موسیقی کلاسیک DBA DBA In Classical Music

آخرین بروزرسانی: 1400/08/24
دوره مدیریت عالی کسب و کار موسیقی کلاسیک DBA DBA In Classical Music

بسته آموزشی مالتی مدیا

لوح ویژه گواهینامه

گواهینامه پایان دوره معتبر

کتاب کامل محتوای دوره

دوره یکساله دکترای مدیریت کسب و کار موسیقی کلاسیک | DBA موسیقی کلاسیک چه دوره ای است؟

دوره دکترای مدیریت کسب و کار موسیقی کلاسیک | DBA موسیقی کلاسیک چه دوره ای است ؟ دوره های یکساله مدیریت کسب و کار همه دوره هایی هستند که به آموزش تکنیک ها و روش های مدیریت کسب و کار در حوزه های مختلف می پردازند و در دو سطح MBA معادل با کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار و DBA معادل با دکترای مدیریت کسب و کار برگزار می شوند . دوره دکترای مدیریت کسب و کار موسیقی کلاسیک | DBA موسیقی کلاسیک  نیز مانند سایر دوره های آموزشی یکساله  این حوزه دوره ای است که به آموزش کلیه مباحث و تکنیک های مورد نیاز برای مدیریت کسب و کار موسیقی کلاسیک در مقطع دکترا می پردازد .
دوره آموزشی دکترای مدیریت کسب و کار موسیقی کلاسیک | DBA موسیقی کلاسیک فراگیران را برای ورد و فعالیت در دنیای تجارت و کسب و کار در حوزه موسیقی کلاسیک آشنا می کند و زمینه بهره برداری هر چه بیشتر از فعالیت های تجاری در حوزه موسیقی کلاسیک را برای فراگیران فراهم می آورد.

سبک های مختلف موسیقی کدامند؟

تاریخ موسیقی جهان را با توجه به دوره های زمانی مختلف و فعالیت های موسیقیایی انجام شده در سبک های مختلف به دوران های مختلفی تقسیم بندی کرده اند . لازم به ذکر است سبک های موسیقی هیچ کدام به صورت یک شبه و ناگهانی به وجود نیامده اند و هر یک از سبک های موسیقی به واسطه تغییرات تدریجی به وجود آمده در سبک های قبلی و در گذر زمان به وجود آمده اند و به همین دلیل است که هر یک از سبک های موسیقی جدید با سبک های قبلی وجه اشتراک های زیادی دارند . 
در ادامه به ادوار مختلف موسیقی جهان اشاره خواهیم کرد .کارشناسان و صاحب نظران سیر تحولات و سبک های مختلف موسیقی جهان به شش دوره تقسیم بندی کرده اند . این تقسیم بندی به شرح زیر می باشد:

  • دوران موسیقی قرون وسطایی  تا سال ۱۴۵۰ میلادی 
  • دوران موسیقی رنسانس از سال ۱۴۵۰میلادی تا سال ۱۶۰۰ میلادی 
  • دوران موسیقی باروک  از سال ۱۶۰۰ میلادی تا سال ۱۷۵۰ میلادی
  • دوران موسیقی کلاسیک از سال ۱۷۵۰ میلادی تا سال ۱۸۱۰ میلادی 
  • دوران موسیقی رمانتسیم از سال ۱۸۱۰ میلادی تا سال ۱۹۱۰ میلادی
  • و در نهایت دوران موسیقی قرن بیستم که از سال ۱۹۰۰ میلادی به بعد را در بر می گیرد

در میان همه سبک های موسیقی به واقع می توان ادعا کرد که موسیقی سبک کلاسیک یکی از معروف ترین و ماندگارترین سبک های موسیقی در سراسر دنیا محسوب می شود .

موسیقی کلاسیک چیست؟

موسیقی کلاسیک نوعی موسیقی بسیار دقیق است. در روند تنظیم یک قطعه موسیقی کلاسیک آهنگساز تمامی ساز بندی ها ، سرعت اجرای قطعه های مختلف ، گام ها و سایر جزییات دیگر قطعه را دقیقا و به صراحت مشخص کرده و تمامی نوازندگان  و رهبر ارکستر و تمامی اعضای باند موسیقی در هر زمان و در هر مکان  ملزم به اجرای دقیق و اصطلاحا مو به موی آن چیزی هستند که آهنگساز مشخص کرده است .  به زبان دیگر موسیقی کلاسیک یکی از انواع   موسیقی بسیار معروف و پر طرفدار به در تمام دنیا است  که می بایست با دقت هر چه تمام  ، دقیقا  از روی نت های نوشته شده نواخته شود  و بر خلاف بسیاری از سبک های موسیقی مدرن که تغییر گام ، تغییر ساز و ایجاد هر گونه تغییر در روند اجرا به واسطه شرایط جانبی مجاز می باشد در این سبک هر گونه خارج شده از خط مشی تعیین شده خطا و اشتباه محسوب می شود. در موسیقی کلاسیک قطعات با چنان دقت و ظرافتی تنظیم شده اند که حتی عدم اجرای یک نت مطابق با آنچه از پیش توسط آهنگساز تعیین شده است می تواند در روند اجرای موسیقی تاثیرگذار باشد  و حتی شنوندگان غیر متخصص نیز به عدم اجرای صحیح و اصولی کار پی خواهند برد و دقیقا به دلیل همین ویژگی موسیقی کلاسیک است که برخی آن را در مقایسه با سایر سبک های موسیقی به عنوان موسیقی حرفه ای تر می شناسند به عبارت دیگر هنرمندان فعال در عرصه موسیقی کلاسیک در مقایسه با هنرمندان فعال در حوزه سایر سبک های موسیقی نیازمند تخصص و تبحر بیشتری هستند و دقیقا به همین دلیل است که برخی از مخاطبان برای هنرمندان فعال در سبک موسیقی کلاسیک ارزش و احترام بیشتری قائل هستند.

تحولات موسیقی کلاسیک چگونه بوده است؟

اصطلاحات  کلاسیک یا کلاسیکال  هر دو از واژه هایی هستند که از زبان لاتین برگرفته شده اند . در زبان لاتین برای تعیین سطح اجتماعی افراد متعلق به بالاترین طبقات اجتماع از واژه کلاسیکوس به معنای شهروند درجه یک استفاده می کردند . در گذر زمان استفاده این واژه گسترش یافت و برای اشاره به ارزش بالا و ارزش گذاری در موارد مختلف مورد استفاده قرار گرفت و موسیقی کلاسیک را نیز از آن رو کلاسیک می نامند که در زمره آثار هنری ارزشمند و قابل تامل قرار می گیرد . دو دسته از آثار موسیقیایی در زمره موسیقی کلاسیک قرار میگیرند . 
آثاری که در زمره موسیقی کلاسیک قرار می گیرند به شرح زیر می باشند:

  • اولین دسته آثاری که در حوزه آثار موسیقی کلاسیک قرار می گیرند کلیه آثاری هستند که دوران موسیقی کلاسیک خلق شده اند . 
  • دومین دسته آثاری که در حوزه آثار موسیقی کلاسیک قرار می گیرند آثاری هستند که در دوران موسیقی کلاسیک خلق نشده اند اما به واسطه ویژگی های ساختاری خود موسیقی همان دوران را برای مخاطبان و شنونده گان تداعی می کنند .به عنوان مثال فردی که موسیقی باخ و یا موسیقی شوئنبرگ گوش می کند اعتقاد راسخ دارد و که موسیقی کلاسیک گوش می کند و اعتقاد درستی هم دارد.

آثار موسیقی کلاسیک از نظر سبک تحولات تاریخی به چهار دوره دسته بندی می شود . دوران تحولات موسیقی کلاسیک عبارتند از :

  • دوران باروک 
  • دوران کلاسیک 
  • دوران رومانتیک 
  • دوران کلاسیک مدرن

دوران باروک: دوران باروک دورانی است که به سال های ۱۶۰۰ میلادی تا سال ۱۷۶ میلادی بر می گردد. موسیقی کلاسیک این دوران ترکیب همزمان چندین مملودی مختلف همراه با  تزئینات زیاد بود و در عین حال از ریتم و تم یکنواختی برخوردار بود . بخش قابل توجهی از اصطلاحات تخصصی و مباحث و مفاهیم پایه موسیقی امروز در این دوران شکل گرفته است و اجرای اپرا در این دوران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار شد .
یوهان سباستین باخ مشهورترین موسیقی دان این دوره به شمار می رود .

 

دوران رمانتیک: دوران رمانتیک دورانی است که به سال های ۱۸۴۵ میلادی تا ۱۹۱۰ میلادی بر می گردد. آثار خلق شده در این دوران همانطور که از نام آن نیز پیدا است آثاری بودند که با تاثیر گرفتن از احساسات عاشقانه خالقان اثر خلق شده بودند . موسیقی دوران رمانتیک از نظر ساختار به موسیقی دوران کلاسیک شبیه هستند و وجه تمایز آن ها تنوع در هارمونی و توجه بیشتر به مباحث تم و ملودی می باشد .استفاده بیشتر از ترانه در آثار نیز یکی دیگر از وجه تمایزات موسیقی دوران رمانتیک است .

شومان ، شوبرت ، شوپن ، بیزه ، چایکوفسکی ، وگنر ، وردی ، مندلسون ، ریمسکی ، لیست و کورساکف از مشهورترین موسیقی دانان این دوره به شمار می روند .

دوران کلاسیک: دوران کلاسیک دورانی است که به سال های ۱۷۳۰ میلادی تا ۱۸۲۰ میلادی بر می گردد. در موسیقی این دوران تزئینات مختص به دوران باروک حذف شد و ساختار پیچیده موسیقی به سمت ساده و ساده تر شدن حرکت کرد .در این دوران سمفونی به وجود آمد و ساز پیانو که در اواخر دوران باروک اختراع شده بود در خلق آثار این دوران نقش به سزایی ایفا کرد .
هایدن ، موتسارت و بتهون از مشهورترین موسیقی دان های این دوران به شمار می روند.

 

دوران موسیقی کلاسیک مدرن : دوران موسیقی کلاسیک مدرن دورانی است که به سال های بعد از ورود به قرن ۲۰ میلادی بر می گردد . آثار خلق شده در دوران موسیقی کلاسیک مدرن در ابتدا به نوعی ادامه روند موسیقی دوران رمانتیک بودند و در گذر زمان از روند مدرنیسم قرن بیستم تاثیر گرفتند . در این دوران مهم تغییرات به وجود آمده در آثار موسیقی جایگزینی ساختارهای ناموزون به جای ساختارهای موزون و هماهنگ شد .
دیمیتری شوستاکوویچ ، سرگی راخمانینف ، کارل ارف ، ایگور استراوینسکی ، ریچارد اشتراوس ، آرنولد شونبرگ ، جرج گرشوین را می توان به به عنوان مشهورترین موسیقی دان های این دوران نام برد.

ویژگی های موسیقی کلاسیک چیست؟

در این بخش به برخی از ویژگی های بارز و منحصر به فرد موسیقی کلاسیک که منجر به متمایز شدن این سبک از سایر سبک های موسیقی می شود اشاره خواهیم کرد:

  • بافت موسیقی کلاسیک در مقایسه با سایر سبک های موسیقی بافتی ساده و به دور از هر گونه پیچیدگی است.
  • در موسیقی کلاسیک سه فاکتور زیبایی، ظرافت و تعادل بسیار مورد تاکید قرار می گیرند .
  • در موسیقی کلاسیک تضاد و کنتراست زیادی وجود دارد و این تضاد در همه ابعاد این سبک موسیقی وجود دارد . 
  • در موسیقی کلاسیک ملودی های غالبا کوتاه تر هستند و عبارات با وضوح کامل ادا می شوند.

مخاطبان موسیقی کلاسیک چه کسانی هستند؟

موسیقی کلاسیک در همه ادوار و در میان همه اقشار اجتماع اعم از قشر تحصیل کرده ، مردم عامی و همه گروه های سنی مخاطبان و طرفداران مختص به خود را داشته و دارد . موسیقی کلاسیک علیرغم روند نا آرام و آشفته دنیای موسیقی و تولد سبک های متنوع و متعدد در این حوزه همچنان توانسته جایگاه خود را در میان مخاطبان و طرفداران خود حفظ کند و در نهایت به صورت مستمر در مسیر موفقیت حرکت کند .
اما با تمام این تفاسیر در برخی از بازه های زمانی برخی سبک های موسیقی شاید صرفا به دلیل تنوع در شکل اجرا و ارائه توانسته اند برای مدت کوتاهی گوی سبقت را از سبک کلاسیک به سرقت برند اما در نهایت سبک موسیقی کلاسیک توانسته همیشه مقتدرانه بر سکوی پر مخاطب ترین و محبوب ترین سبک موسیقی قدرت نمایی کند و همین امر منجر به رونق کلیه کسب و کارهای مرتبط با حوزه موسیقی کلاسیک شده است.

بازار کار و فرصت های شغلی موسیقی کلاسیک در ایران چگونه است؟

در سال های اخیر و با ورود سبک های مختلف موسیقی بازار رقابت در میان سبک های مختلف موسیقی بسیار داغ شده و هر یک از سبک ها در بدو ورود به بازار به واسطه جدید بودن موفق به جذب حجم قابل توجهی مخاطب شده اند که در گذر زمان به واسطه از بین رفتن جذابیت های اولیه آن منجر به از دست دادن مخاطبان آن سبک  شده است .
موسیقی سبک کلاسیک به واسطه قابلیت های و ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته در بازار پر تلاطم موسیقی جایگاه ویژه خود را حفظ کند و همچنان طیف وسیعی از مخاطبان را به خود جذب نماید . 
بازار موسیقی در سر تا سر جهان بازاری بسیار پر رونق و رو به رشد است و هنرمندان همه سبک ها به صورت کاملا آزادانه به فعالیت در سبک مورد علاقه خود می پردازند اما در کشور ایران به واسطه وجود برخی چهارچوب های فرهنگی و استانداردهای مصوب توسط صاحب نظران و مسئولان هر سبکی مجاز به فعالیت نمی باشد که به منزله کاهش تعداد سبک های رقیب در بازار است و این خود برای موسیقی کلاسیک یک امتیاز محسوب می شود و فضای موجود برای فعالیت این سبک را مساعد تر می کند.

اما در نهایت علیرغم جذابیت ها و ویژگی های منحصر به فرد موسیقی کلاسیک که به خودی خود منجر به جذب مخاطب می شود استفاده از روش ها و تکنیک های مدیریت کسب و کار موسیقی کلاسیک در روند جذب مخاطب برای فعالیت های هنری هنرمندان فعال در حوزه موسیقی کلاسیک نیز می تواند نقش به سزایی در رونق بخشیدن به کسب و کارهای مرتبط با موسیقی کلاسیک داشته باشد و در نهایت رونق اقتصادی برای این کسب و کارها به دنبال داشته باشد.

از موقعیت های شغلی موجود برای هنرمندان فعال در حوزه موسیقی کلاسیک می توان به مواردی از قبیل  خوانندگی سبک کلاسیک ، نوازندگی سازهای مختلف در سبک کلاسیک ، آهنگسازی و تنظیم کننده گی موسیقی سبک کلاسیک ، رهبری ارکستر ، برگزاری کلاس های آموزشی آواز یا همان خوانندگی ، کلاس های آموزشی نوازندگی انواع ساز ها در سبک کلاسیک ، کلاس های آموزش ساخت و تنظیم آهنگ در سبک کلاسیک ، ضبط و فروش آلبوم های موسیقی کلاسیک و در نهایت برگزاری کنسرت های موسیقی سبک کلاسیک اشاره کرد . 
شرکت در دوره های آموزشی دکترای مدیریت کسب و کار موسیقی کلاسیک | DBA موسیقی کلاسیک و یا رای زنی و مشاوره با مدیران کسب و کار موسیقی کلاسیک در سطح دکترا می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب روش های کسب در آمد از طریق موسیقی کلاسیک در بازه های زمانی مختلف و بر اساس وضعیت اقتصادی جامعه و شرایط بازار موسیقی کلاسیک باشد.

آشنایی با مدیریت کسب و کار چه مزایا و فوایدی برای کسب و کارهای مورد نظر به دنبال خواهد داشت؟

در دنیای کسب و کار امروزی و با وجود رقبای متعدد در همه عرصه های کاری آشنایی با تکنیک های مدیریت کسب و کار در حوزه حرفه مورد نظر به صورت تخصصی و در بالاترین سطح ممکن یعنی دکترای مدیریت کسب و کار| DBA می تواند ضامن کسب موفقیت حرفه ای افراد در حوزه کاری مورد نظر شود .
آشنایی با تکنیک های پیشرفته مدیریت کسب و کار در مشاغل مختلف مزایا و منافع زیادی برای کاربران به همراه خواهد داشت که در ادامه به برخی از کاربردی ترین و مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد .

  • آشنایی با شرایط اقتصادی بازار و نوسانات آن
  • آشنایی با بازار کار و نوسانات موجود در بازار
  • دستیابی به دید جامع نسبت به بازار کار 
  • آشنایی با فرصت های شغلی موجود در بازار برای کسب و کارهای مختلف 
  • یافتن فرصت های شغلی جدید و مطلوب 
  • تغییر و تحولات شغلی به منظور کسب در آمد بیشتر

و بسیاری موارد دیگر که به واسطه آشنایی با علم مدیریت کسب و کار شامل حال کسب و کارهای مورد نظر  خواهد شد . 
دکترای مدیریت کسب و کار موسیقی کلاسیک |DBAموسیقی کلاسیک چه مزایایی برای کسب و کار های این حوزه به دنبال خواهد داشت؟
آشنایی با مباحث و تکنیک های مربوط مدیریت کسب و کار موسیقی کلاسیک در سطح دکترا می تواند تاثیرات بسیار زیاد در روند رشد و توسعه اقتصادی کلیه کسب و کارهای مرتبط با حوزه موسیقی کلاسیک داشته باشد . کلیه کسب و کارهایی که نتایج و دست آورد های آن ها در زمره نیازهای اولیه و روزانه مخاطبان قرار نمی گیرند و در دسته کالا ها و خدمات لوکس طبقه بندی می شوند در مقایسه با کسب و کارهایی که به ارائه محصولات و خدمات مورد نیاز و روزمره مخاطبان می پردازند بیشتر نیازمند استفاده از تکنیک ها و روش های مدیریت کسب و کار می باشند و این نیاز در مورد موسیقی نیز بیش از سایر حوزه ها کسب و کار احساس می شود .در ادامه به برخی از مزایا و فواید استفاده از روش ها و تکنیک های دکترای مدیریت کسب و کار موسیقی کلاسیک اشاره خواهیم کرد .

  • آشنایی با بازار کار موسیقی کلاسیک در دنیا و ایران 
  • تصمیم گیری با دید باز و جامع نسبت به بازار کار موسیقی کلاسیک 
  • آشنایی با فرصت های شغلی موجود در بازار موسیقی کلاسیک 
  • توجه به فرصت های شغلی جدید و استفاده هوشمندانه و هدفمند از فرصت های شغلی موجود 
  • تصمیم گیری های صحیح و اصولی با توجه به شرایط بازار
  • تصمیم گیری در مورد ایجاد تغییر و تحولات شغلی به منظور افزایش میزان در آمد

و بسیاری مزایا و فواید دیگر که به واسطه شرکت دوره های آموزش دکترای مدیریت کسب و کار موسیقی کلاسیک |DBA  موسیقی کلاسیک و یا استفاده از متخصصان این حوزه شامل حال کسب و کار شاغلان و فعالان حوزه موسیقی کلاسیک خواهد شد.

چرا دوره DBA موسیقی کلاسیک | دکترای مدیریت کسب و کار موسیقی کلاسیک؟

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم در دنیای مدرن امروزی فعالیت در حوزه هر نوع کسب و کار بدون آشنایی و برخورداری از تکنیک های مدیریت کسب و کار و بدون استفاده از روش های بازاریابی و تبلیغات نوین اگر با شکست مواجه نشود به طور حتم  نمی تواند به موفقیت های قابل توجهی نیز دست پیدا کند و به همین دلیل به کلیه  صاحبان کسب و کار و فعالان حوزه های مختلف کسب و کار توصیه می شود با استفاده از اصول و تکنیک های مدیریت کسب و کار در حوزه تخصصی حرفه خود برای بهبود شرایط کاری و رونق بخشیدن به وضعیت اقتصادی کسب و کار خود اقدام نمایند . 
کسب و کارهای مرتبط با حوزه موسیقی کلاسیک نیز نه تنها از این قاعده مستثنی نیستند بلکه به واسطه نوع خاص کسب و کارهای مرتبط با این حوزه و ویژگی های خاص مخاطبان و طرفداران حوزه موسیقی کلاسیک در مقایسه با سایر حوزه های کسب و کار نیاز به برخورداری از تکنیک های و روش های مدیریت کسب و کار در این حوزه محسوس تر می باشد . 
از آنجا که فعالان و دل بسته گان هنر غالبا افرادی هستند که به واسطه روحیات و عقاید خود علاقه و دلبستگی چندانی به مباحث و مسائل اقتصادی و مالی ندارند و در میان جمع هنرمندان نیز هنرمندان سبک کلاسیک به واسطه صرف زمان و انرژی بیشتر برای آموزشی آشنایی کمتری با این دست مباحث دارند و در اداره و مدیریت این امور نیز تخصص و تجربه چندانی نیز ندارند ، از این رو به کلیه فعالان حوزه موسیقی کلاسیک توصیه می شود در صورتی که قصد فعالیت حرفه ای و کسب درآمد از در این حوزه را دارند با شرکت در دوره های آموزش دکترای مدیریت کسب و کار موسیقی کلاسیک و یا از طریق همکاری با مدیران کسب و کار موسیقی کلاسیک در سطح دکترا برای برنامه ریزی حرفه ای در حوزه کسب و کار خود به صورت حرفه ای اقدام نمایند .
با توجه به مزایایی که به واسطه شرکت در دوره های آموزش دکترای مدیریت کسب و کار موسیقی کلاسیک شامل حال فراگیران خواهد شد فعالان این حوزه می توانند با شرکت در این دوره های آموزشی و یا با استفاده از مشاوره و رهنمود های مدیران متخصص و متبحر در حوزه مدیریت کسب و کار موسیقی کلاسیک گامی موثر در راستای رونق بخشیدن به فعالیت های حرفه ای خود بردارند و از مزایای زیر بهره مند شوند.

 

  • افزایش بینش و آگاهی از وضعیت بازار موسیقی کلاسیک در برهه زمانی مورد نظر .
  • برنامه ریزی و تصمیم گیری با توجه به شرایط بازار و با دید باز .
  • استفاده هوشمندانه از فرصت های شغلی جدید و موقعیت های قابل بهره برداری .
  • ایجاد تغییر و تحولات هوشمندانه در روند کارها با توجه به شرایط موجود و با هدف افزایش میزان درآمد.

مزایای اشاره شده تنها بخشی از مزایا و منافعی است که به واسطه شرکت در دوره های آموزشی دکترای مدیریت کسب و کار موسیقی کلاسیک |MBA موسیقی کلاسیک و یا استفاده از مشاوره مدیران متخصص و متبحر این حوزه شامل حال کسب و کارهای درحال استارت آپ و فعال در این حوزه خواهد شد . همچنین کسب و کارهای ضعیف و کم رونق نیز می توانند با استفاده از این روند رونقی دوباره به کسب و کار بخشیده و کسب و کار خود را ورطه نابودی حفظ نمایند.

مخاطبان دوره های آموزش دکترای مدیریت کسب و کار موسیقی کلاسیک | DBA کلاسیک را چه کسانی تشکیل می دهند؟

دوره های مدیریت کسب و کار در سطوح مختلف و با گرایش های مختلف از جمله دوره های مورد علاقه افراد علاقه مند به کسب موفقیت در حوزه های مختلف کسب و کار و علاقه مندان  به مباحث مدیریتی محسوب می شود . همچنین با توجه به این که دوره های آموزشی مدیریت کسب و کار در سطح DBA به صورت تخصصی به آموزش مدیریت کسب و کار در حوزه های مشخص می پردازد فعالان حوزه های خاص نیز در زمره مخاطبان دوره های آموزشی کسب و کار در سطح دکترا قرار می گیرند . 
با توجه به توضیحات ارائه شده مخاطبان دوره های آموزش دکترای مدیریت کسب و کار موسیقی کلاسیک | DBA موسیقی کلاسیک را علاقه مندان به حوزه مدیریت ، فعالان حوزه مدیریت کسب و کار و فعالان و علاقه مندان به حوزه موسیقی  کلاسیک تشکیل می دهند.

چه افرادی در حوزه  دکترای کسب و کار موسیقی کلاسیک | DBA موسیقی کلاسیک موفق خواهند شد؟

یکی از عوامل کسب موفقیت های شغلی در هر حوزه کاری کسب آموزش های مورد نیاز به صورت کاملا تخصصی می باشد . از دیگر عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار بر روند کسب موفقیت های حرفه ای می توان به میزان هماهنگی تیپ شخصیتی و رو حیات افراد با شغل مورد نظر می باشد . لازم به ذکر است عدم هماهنگی میان تیپ شخصیتی افراد و حوزه فعالیت های حرفه ای آن ها به منزله عدم موفقیت در فعالیت های حرفه ای افراد نمی باشد و چه بسیار هستند افرادی که به واسطه تلاش ، کوشش و پشت کار توانسته اند در حوزه های کاری مختلف و بعضا متفاوت با تیپ شخصیتی و سلایق و علایق خود موفق شوند اما هماهنگی میان تیپ شخصیت افراد و حوزه فعالیت های حرفه ای خود می تواند نیمی از موفقیت افراد در حوزه کسب و کار را تضمین نماید.

در این بخش به بررسی تیپ های شخصیتی مناسب برای فعالیت در حوزه مدیریت کسب و کار  بر اساس تست روانشناسی MBTI اشاره خواهیم کرد.

تیپ شخصیتی EFNJ: افراد با این تیپ شخصیت بسیار پر شور و شوق و پر انرژی هستند . افرادی بسیار اجتماعی با توانایی بالا در بر قراری ارتباط با مخاطبان هستند . افرادی دقیق و نکته سنجی هستند با روحیاتی  بسیار حساس که توانایی بالایی در متقاعد سازی مخاطبان برای جلب نظر آن ها دارند . از کمک به دیگران لذت می برند و بنابراین در ارائه مشاوره و کمک به رشد و ترقی کسب و کار دیگران برای آن ها لذت بخش است . افراد با تیپ شخصیتی ENFJ به واسطه ویژگی های منحصر به فرد خود می توانند در زمینه مدیریت کسب و کار های مختلف به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کنند . 
در صورتی که تیپ شخصیتی شما تیپ EFNJ است ورود به حوزه مدیریت کسب و کار می تواند گزینه مناسبی برای ورود به دنیای کسب و کار محسوب می شود .

تیپ شخصیتی INFJ: افراد با این تیپ شخصیتی افرادی متفکر ، مستقل ، وفادار ، متعهد ، مسئولیت پذیر هستند . این افراد به صورت ذاتی از هوش خوبی در زمینه تجارت و بازاریابی برخوردارند و توانایی بالایی در متقاعد کردن دیگران دارند . افرادی مصمم هستند و قدرت تصمیم گیری بسیار بالایی دارند . افراد با تیپ شخصیتی INFJ به واسطه ویژگی های منحصر به فرد خود می توانند در زمینه مدیریت کسب و کار های مختلف به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کنند. در صورتی که تیپ شخصیتی شما تیپ IFNJ است ورود به حوزه مدیریت کسب و کار می تواند گزینه مناسبی برای ورود به دنیای کسب و کار محسوب شود.

تیپ شخصیتی ENFP: افراد با این تیپ شخصیتی افرادی کنجکاو ، خلاق و پر انرژی هستند . این افراد عاشق حل مساله هستند از پیدا کردن راه حل های جدید و خلاقانه برای انجام کارهای همیشگی لذت می برند. این افراد از کمک به دیگران برای پیشبرد کارهای آن ها به شدت احساس رضایت می کنند . افراد با تیپ شخصیتی ENFP به واسطه ویژگی های منحصر به فرد خود می توانند در زمینه مدیریت کسب و کار های مختلف به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کنند. در صورتی که تیپ شخصیتی شما تیپ ENFP است ورود به حوزه مدیریت کسب و کار می تواند گزینه مناسبی برای ورود به دنیای کسب و کار محسوب شود  .

تیپ شخصیتی ENTJ: افراد با این تیپ شخصیتی از کار کردن در دنیای تجارت و بازرگانی بسیار لذت می برند . این تیپ افراد توانایی بالایی برای مدیریت و رهبری تیم دارند . این تیپ افراد  همچنین قدرت خوبی در تاثیرگذاری بر دیگران دارند. افراد با تیپ شخصیتی ENTJ به واسطه ویژگی های منحصر به فرد خود می توانند در زمینه مدیریت کسب و کار های مختلف به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کنند .
در صورتی که تیپ شخصیتی شما تیپ ENTJ است ورود به حوزه مدیریت کسب و کار می تواند گزینه مناسبی برای ورود به دنیای کسب و کار محسوب شود.

تیپ شخصیتی ENTP: افراد با این تیپ شخصیتی استراتژیست های بسیار خوبی هستند. افرادی بسیار خوش صحبت و توانا در روند جلب مخاطب و متقاعد سازی دیگران هستند . عاشق حل چالش ، نوآوری و خلاقیت هستند و همواره برای انجام کارهای تکراری به دنبال راه حل های جدید و خلاقانه می گردند . افراد با تیپ شخصیتی ENTP به واسطه ویژگی های منحصر به فرد خود می توانند در زمینه مدیریت کسب و کار های مختلف به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کنند. در صورتی که تیپ شخصیتی شما تیپ ENTP است ورود به حوزه مدیریت کسب و کار می تواند گزینه مناسبی برای ورود به دنیای کسب و کار محسوب شود.

چرا در دوره DBA موسیقی کلاسیک موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان شرکت کنیم؟

در سال های اخیر با رونق گرفتن بازار کار برای رشته های و دوره های مدیریت کسب و کار در کلیه سطوح و با کلیه گرایش های تخصصی برخی مراکز آموزشی نا معتبر بدون کسب مدارک و مجوزهای مورد نیاز و تنها با انگیزه سود جویی و کسب منافع شخصی اقدام به برگزاری کلاس مدیریت کسب و کار در سطوح کارشناسی ارشد | MBA و سطح دکترا |DBA با گرایش های مختلف کرده اند .
از آن جا که شرکت در دوره های آموزشی و کلاسی های برگزار شده توسط مراکز و موسسات آموزش بی اعتبار پیامدی به جز اتلاف زمان ، انرژی و هزینه برای فراگیران و دانشپذیران به دنبال نخواهد داشت یکی از مهم مسائل بررسی ، تحقیق و انتخاب یک موسسه آموزشی معتبر و به نام در حوزه برگزاری دوره های مدیریت کسب و کار می باشد ، در ادامه به برخی از مهم ترین دلایلی که شرکت در دوره های آموزش دکترای عالی مدیریت کسب و کار موسیقی کلاسیک موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان را به علاقه مندان و متقاضیان این دوره توصیه می کنیم اشاره خواهیم کرد .

موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازن با کسب کلیه مدارک و مجوزهای مورد نیاز از سوی وزارت علوم که یکی از معتبر ترین مراکز ذیصلاح برای صدور مجوز می باشد اقدام به برگزاری دوره های آموزشی دکترای مدیریت کسب و کار موسیقی کلاسیک |DBAموسیقی کلاسیک و صدور گواهینامه DBA موسیقی کلاسیک کرده است .
این موسسه آموزشی به واسطه سال های فعالیت در حوزه برگزاری دوره های آموزشی MBA و DBA و کسب تجارب زیاد به یکی از برترین های این حوزه تبدیل شده است.

این موسسه آموزشی به واسطه همکاری با اساتید برتر و به نام حوزه مدیریت کسب و کار موفق به برگزاری دوره های آموزشی مدیریت کسب و کار در سطوح مختلف و با گرایش های مختلف با بهترین کیفیت شده است .

فراگیران با شرکت در دوره های آموزشی این موسسه علاوه بر کسب دانش، تخصص ، توانایی ، مهارت و قابلیت های مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه در پایان دور ه موفق به اخذ مدرک دکترای مدیریت کسب و کار موسیقی کلاسیک | مدرک DBA موسیقی کلاسیک خواهند شد و کلیه مدارک صادر شده از سوی این موسسه آموزشی مورد تائید وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری می باشد که از درجه اعتبار بالایی برخوردار است . با توجه به اعتبار مدرک دکترای مدیریت کسب و کار موسیقی کلاسیک |DBA موسیقی کلاسیک صادر شده از سوی این مرکز آموزشی شانس افراد برای ورود به بازار کار در مقایسه با سایر متقاضیان به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. از دیگر مزایای شرکت در دوره های آموزش دکترای مدیریت کسب و کار موسیقی کلاسیک |DBAموسیقی کلاسیک تائید مدرک DBAموسیقی کلاسیک صادر شده توسط این مرکز توسط مرکز ارزیابی مدارک تحصیلی آمریکا و کانادا WES می باشد. با توجه به تائید مدرک دکترای مدیریت کسب و کار موسیقی کلاسیک |DBA موسیقی کلاسیک توسط WES فراگیران می توانند پس از شرکت در دوره های آموزشی این موسسه و اخذ مدرک DBAموسیقی کلاسیک معتبر از ایم مرکز برای ورود به بازار های کار در سطح بین المللی نیز اقدام نمایند و در مقایسه با سایرین شانس خود را برای ورود به بازار کار افزایش دهند . با توجه به مزایا و منافعی که برای شرکت در دوره های آموزش دکترای مدیریت کسب و کار موسیقی کلاسیک موسسه آموزشی عالی آزاد فن پردازان ارائه شد به کلیه متقاضیان و علاقه مندان توصیه می شود با شرکت در دوره های آموزشی این مرکز به طور همزمان از کلیه این مزایا و منافع برخوردار شوند. اسن دوره شامل ۴ ساعت فیلم آموزشی و ۱۷۳ صفحه محتوی متنی می باشد.

سرفصل دوره DBA موسیقی کلاسیک

 

این پکیج شامل دروس زیر می باشد:

  • منابع انسانی 
  • مدیریت استراتژیک منابع انسانی
  • مدل‌های استراتژیک منابع انسانی
  • مفاهیمی نو در مدیریت ‌منابع‌ انسانی
  • معماری منابع انسانی  معماری سازمانی
  • تحلیل، طراحی، ارزشیابی و طبقه‌بندی مشاغل
  • پرورش شغلی
  • برنامه‌ریزی منابع انسانی
     
  • منابع رفتارسازمانی
  • احساس و ادراک
  • تفاوت بین مدیریت و رهبری
  • شخصیت و هویت
  • فرهنگ سازمانی
  • انگیزش و یادگیری
  • رهبری
  • قدرت در سازمان‌ها
  • سطوح عمل سیاسی
  • فلسفه علم و روش‌های پژوهشی نوین
  • انواع تحقیق                 
  • روش تحقیق در مدیریت    
  • مقایسه مورد‌کاوی با موردپژوهی    
  • نظریه‌پردازی هدف نهایی موردپژوهی    
  • روش‌شناسی استنباط و استنتاج آموزه‌ها    
  • نظریه‌پردازی از طریق موردپژوهی    
  • وﻳﮋﮔﻲﻫﺎی تحقیق
  • نگارش مناسب فرضیه    
  • معیار «بطلان‌پذیری» فرضیه            
  • دو ﻧﻮع اﺻﻠﻲ ﻃﺮح ﻧﻤﻮﻧﻪﺑﺮداری    
  • تحلیل داده‌های تحقیق    
  • مراحل آﻣﺎده ﺳﺎزی داده‌ﻫﺎ ﺑﺮای ﺗﺤﻠﻴﻞ    
  • اﻫﺪاف اﺳﺎسی در ﺗﺤﻠﻴﻞ داده‌ﻫﺎ    
  • نقش تحلیل داده‌ها در یک تحقیق    
  • طبقه‌بندی و کدگذاری داده‌ها    
  • نمایش و تحلیل داد‌ه‌ها    
  • فهرست‌ها، نوع‌شناسی و شبکه‌ها      
  • تشخیص و کشف زمینه‌ها و الگوهای کلیدی    
  • تطابق الگو و ساختن نظریه    
  • استفاده از نرم‌افزار برای تحلیل داده‌های کیفی    
  • انواع‌ گزارش پژوهش            
  • شیوه‌های استناد درون‌ متنی      
       
  • زبان تخصصی مدیریت
  • MARKS QUESTION AND ANSWERS
  • Define Management and what do you mean by Business Management
  • Discuss various functions of management
  • Distinguish between administration and management
  • What is Planning and State the components of planning
  • Explain the purpose or importance of planning
  • Explain the types of planning
  • Elucidate and discuss importance or benefits or advantages of Planning
  • Define Organization
  • Define authority
  • Explain the importance of organizing
  • Explain the role of money as a motivational tool
  • Explain the different Channels of communication in an organization
  • Explain the different training methods
     
  • مبحث تخصصی
  • تاریخچه و پیدایش موسیقی
  • ابزار موسیقی ضربی
  • صوت و چهار مشخصه اصلی صدا
  • خط موسیقی و نت ها
  • تاریخچه موسیقی  در دوره های کلاسیک ، باروک، رومانتیک و قرن ۲۰
  • ریتم، میزان و تمپو در موسیقی کلاسیک
  • هارمونی و تونالیته
  • ارکستر و سازها
  • موسیقی باروک
  • جریان های موسیقی قرن ۲۰ و ارکسترهای الکترونیکی
  • موسیقی مدرن
  • ارکستر الکترونیکی
  • کسب و کار در موسیقی
برنامه درسی خالی است
آواتار کاربر
(0)
0 نظر
0 دانش آموز
60 دورها

نقد و بررسی‌ها

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0
0.0
بررسی امتیاز (0 تا 5).

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره مدیریت عالی کسب و کار موسیقی کلاسیک DBA DBA In Classical Music”

Main Content